Friday, February 23, 2007

Snart mässa!

Jag tror att alla pysselpinglor :-) ska på mässan nästa helg och det är ju onödigt att ta flera bilar? Ni som vill samåka kan lämna en kommentar och så fyller jag på listan eftersom.

Själv åker jag tidigt på lördagen för jag måste vara hemma senast kl 14.30 för vi ska på kalas. Jag tror att jag kan köra men det kanske är bäst att kolla hemma först ;-)

Lördag:
Camilla
Malin
Malin "Hjördis"
Pernilla
Rossanna

Petra jobbar för Stämpelhuset på mässan och kör själv.

5 comments:

Rossanna said...

Jag åker gärna på söndag om någon skall med. kRAM

Petraso said...

Jag kommer jobba så jag kommer nog behöva köra själv...

Karma said...

Halloj! jag åker på lördag. Kram mina pinglor!

Anonymous said...

Vad kul att se att de e fler som sammlas och gör en pyssel/scrappgrupp.Själva håller vi till på hisingen.
Vi hyr lokal och samlas och scrappar(mest),från morgon till kväll 11-21,30 1 söndag i månaden.
http://paperdolls.blogg.se
/Nancy

Hjördis said...

Jag åker gärna med i någons bil på lördag...tar mig eventuellt hem på annat sätt.
Kram Malin