Sunday, June 24, 2007

En sista träff innan semesten?

Vad sägs om att ses en sista gång innan semestrarna drar igång? Jag har förstått att det finns intresse från flera och jag tycker själv det skulle vara kul men en liten avslutning inför sommaren. Lämna gärna en kommentar där du berättar om du kan komma.

Jag har inte koll på vem som står på tur att vara värdinna och om ingen annan har tid och lust kan vi vara hos mig. Har fått som förslag att kombinera kortträffen med lite vin och tilltugg, vad sägs om det?

INTRESSERADE:
Camilla
Pernilla
Rossanna
Malin "Hjördis"
Malin
Petra

5 comments:

Pernilla said...

Låter perfekt, jag träffas gärna en gång till snart.

Anonymous said...

Det är visst min tur....jag kollar lite tider och återkommer. Kram Rossanna

Hjördis said...

Jag vill oxå jätte gärna träffas en gång till snart :)
Blir det problem Rosanna...så kan vi passa på att inviga våran nya altan ;)

Kram Hjördis

Karma said...

tycker det låter jättemysigt! kommer gärna om dagen passar. Kramis

Petraso said...

kommer kommer kommer!!!!
Så gärna massa pysselsug.....
får nya saker i morgon